AktuelnostiOpćinski sud u SarajevuOdnosi sa javnošćuAktuelni zakoniProjektiKontakt
15.10.2014.
Predsjednica Jovanović u intervjuu za "Novo vrijeme" - "Budžet nam je sve manji, kasnimo s plaćanjem pa i nas ljudi tuže"
S Janjom Jovanović, predsjednicom Općinskog suda u Sarajevu, razgovarali smo o aktuelnim problemima s kojima se suočava ne samo ovaj sud nego i cijelo sudstvo u Bosni i Hercegovini. Nagomilan broj predmeta koji bi mogli biti riješeni izvan sudova i smanjen budžet dva su najveća problema ove institucije

14.7.2014.
Obavještenje o kolektivnom godišnjem odmoru
Uposlenici Općinskog suda u Sarajevu će koristiti godišnji odmor od 14.07. do 08.08.2014. godine

11.7.2014.
U Općinskom sudu u Sarajevu ponovo počela registracija poslovnih subjekata
Općinski sud u Sarajevu apeluje da do ovakvih problema ubuduće ne dolazi te da izvršna vlast mora na vrijeme obezbijediti tehničke uslove koji su neophodni za neometano funkcionisanje sistema registracije poslovnih subjekata

24.6.2014.
Imenovane nove sudije Općinskog suda u Sarajevu
Pri donošenju odluke o imenovanju na poziciju sudije, VSTV BiH je uzeo u obzir kriterije poput: stručnog znanja, radnog iskustva i radnih rezultata;sposobnosti da nepristrano, savjesno, marljivo, odlučno i odgovorno obnaša dužnosti u okviru funkcije za koju se prijavljuje itd.

19.6.2014.
Putem web stranice Općinskog suda u Sarajevu svim fizičkim i pravnim licima omogućen uvid u elektronsku zemljišnu knjigu
Prikazani podaci zemljišnoknjižnog uloška imaju isključivo informativni karakter i ne smatraju se službenim dokumentom. Za zvanične zemljišnoknjižne izvotke potrebno se obratiti nadležnom zemljišnoknjižnom uredu

18.6.2014.
Potpuni prekid sistema registracije poslovnih subjekata u sudovima FBiH imat će katastrofalne posljedice po ekonomski razvoj Federacije ali i uzrokovati potpunu obustavu stranih investicija
Imajući u vidu da se od 16.06.2014. godine u svim sudovima u Federaciji ne vrši registracija poslovnih subjekata, osnivanja te drugi poslovi u nadležnosti suda, isto će prouzrokovati veliko nezadovoljstvo stranaka-privrednih subjekata, dovesti do povećanja broja neriješenih predmeta te do neažurnosti sudova

28.5.2014.
Uspješno realizovana akcija prikupljana novčane pomoći za uposlenike Osnovnog suda u Doboju i Općinskog suda u Zavidovićima
Novčana sredstva će biti iskorištena za pomoć najugroženijim uposlenicima sudova

27.3.2014.
U sarajevskom Općinskom sudu održan Okrugli sto na temu „Uloga stečajnih upravnika u rješavanju stečajnih predmeta u skladu sa Zakonom o stečajnom postupku FBiH“
Cilj organizovanja Okruglog stola bilo je iznalaženje odgovarajućih rješenja i smjernica za brže i efikasnije rješavanje predmeta stečaja

28.2.2014.
Potpisan Ugovor o zakupu poslovnog prostora u kojem će biti smješten arhiv sarajevskog Općinskog suda
Radi se o velikom prostoru na Dobrinju u kojem će na površini od preko 700 m2 biti smještena sva arhivska građa Općinskog suda u Sarajevu.

25.2.2014.
Za sudije, stručne saradnike i zk referente održano predavanje na temu „Stvarna prava u FBiH“
S obzirom da Zakon o stvarnim pravima stupa na snagu početkom marta 2014. godine, Janja Jovanović, predsjednica Suda, organizovala je predavanje s ciljem da se sudije, stručni saradnici i zk referenti koji će se u svom poslu susretati sa primjenom Zakona o stvarnim pravima, upoznaju sa ovim Zakonom

17.2.2009.
Općinski sud u Sarajevu posjetila GTZ delegacija iz Sektora za planiranje i razvoj
 
Ovaj sud i njegovo Zemljišnoknjižno odjeljenje su u protekle tri godine uspjeli uspostaviti ažuran, efikasan i pouzdan sistem zemljišnih knjiga, a zahvaljujući izričitim pridržavanjem zakonskih propisa i prije svega organizovanim timskim radom.
 

U okviru redovne posjete GTZ koordinacionom uredu u Sarajevu i GTZ  konferenciji "Od privredne tranzicije do evropske integracije“ koja je održana  27. i 28. januara tekuće godine, najviše rangirani službenici GTZ-a iz Sektora za planiranje i razvoj posjetili su i Općinski sud u Sarajevu. Evidentno je da ovaj sud pokazuje najbolje rezultate u provedbi reforme zemljišnih knjiga te novouspostavljenom organizacijom rada uspijeva Zemljišnoknjižni odjel suda i dalje održavati ažurnim, što je prezentirano i njemačkoj delegaciji. Kako je tokom sastanka naglasio Goran Salihović, predsjednik Općinskog suda u Sarajevu, ovaj sud i njegovo Zemljišnoknjižno odjeljenje su u protekle tri godine uspjeli uspostaviti ažuran, efikasan i pouzdan sistem zemljišnih knjiga, a zahvaljujući izričitim pridržavanjem zakonskih propisa i prije svega organizovanim timskim radom. Slijedeće aktivnosti prema kojima se rukovodstvo ovog suda namjerava usmjeriti su uvođenje elektronskog potpisa te sagledavanje tumačenja Zakona o ličnim podacima u vezi sa javnim uvidom i u C-teretni list zemljišnih knjiga.

Gđa Mari Schäfer, rukovodilac GTZ sektora za planiranje i razvoj, izrazila je svoje zadovoljstvo utvrdivši da se u Općinskom sudu glavnog grada BiH radi u okviru evropskih standarda te da je tehnička saradnja koju tokom proteklih godina pruža Projekt zemljišne administracije urodila konkretnim, vidljivim rezultatima.

Predsjednik Salihović je na sastanku istakao da je Zemljišnoknjižni ured sada ažuran,  da je to proces koji je iziskivao mnogo planiranja, truda, radnu snagu, novčana sredstava ali i dobru organizaciju rada koja je podrazumijevala koncentraciju navedenih resursa suda kao i održavanje dostignutog uspjeha u radu. Nesumnjivo je da je u svemu tome veliku ulogu odigrao i GTZ koji je ovom sudu pružio tehničku i materijalnu podršku, omogućio donošenje određenih zakona, uvođenje programa Laris u ZK ured, organizovanje studijske posjete u Beč, kao i finansijsku pomoć kada je riječ o zapošljavanju stručnog kadra u ZK ured ovog suda. Predsjednik Salihović ujedno se zahvalio gospodinu Jean-Luc Horisbergeru, rokovodiocu Projekta zemljišne administracije u BiH, gospodinu Mirsadu Buljeviću, menadžeru za implementaciju zemljišne administracije, te gospođi Tihani Heljić, PR asistentici GTZ-a, koji su pružili nesebičnu pomoć ovom sudu i aktivno davali podršku kada je bilo potrebno.

 

Na kraju sastanka gostima su ukratko prezentovani budući planovi koji bi se trebali realizovati u ovom sudu uz pomoć GZT-a. To su realizacija projekta čuvanja starih zemljišnih knjiga u metalnim kutijama, obezbjeđenje backup-a za elektronsku bazu podataka iz Grunta te snimanje starih zemljišnih knjiga na mikrofilm.